Finantare Leasing Auto Second Hand

LEASING AUTOMOBILE este una dintre principalele companii din Romania care asigura servicii de leasing auto integrate in pachete promotionale in functie de cerintele clientilor in vederea achizitionarii, dintr-o varietate de autoturisme si vehicule comerciale, masini auto second hand. Compania colaboreaza cu numeroase firme partenere specializate in leasing auto second hand si garanteaza finalizarea ofertei de finantare a contractului de leasing in maxim 24 de ore. Departamentul de consultanta si consilerii de vanzari asigura toate documentele si formularele necesare si indeplinesc toate demersurile aferente, in conformitate cu legile in vigoare, astfel incat toti clientii sa se poata bucura de beneficiile achizitionarii, in rate leasing, a unui nou automobil.

Conditii de finantare si aprobare a contractului de leasing auto pentru auto second hand

Toate masinile disponibile prin LeasingAutomobile.ro pot fi cumparate prin credit auto bancar sau in sistem de leasing financiar. Oricare dintre cele doua variante implica:

  • Un avans cuprins intre 10% – 50 % (suma cu care firma de leasing achita produsul dealer-ului si care in timp este deductibila prin intermediul ratelor periodice) ;
  • Pe o perioada cuprinsa intre 12 – 60 de luni (cu posibilitatea ca la sfarsitul contractului utilizatorul serviciilor de leasing sa prelungeasca contractul de plata a ratelor, sa devina proprietar cu drepturi deplina sau sa incheie clauzele contractului).

Doriti un plan de reesalonare a ratelor si un calcul de leasing corespunzator pentru autoturismul dvs. second hand? Consultantii Leasing Automobile va recomanda sa trimiteti cerearea dvs. pentru a beneficia de cea mai buna oferta in cel mai scurt timp posibil.

Documente necesare pentru persoanele cu PFA (Persoane Fizice Autorizate):

  • Cerere pentru finantare (formular standard) si fisa sintetica – ambele in orginal si semnate de solicitant;
  • Copie dupa actul de identitate al solicitantului si/sau girantului;
  • Copii dupa acte juridice de infiintare: certificat de inregistrare, certificat de inregistrare fiscala si cod fiscal – stampilate si valabile pe ultimele 3 luni;
  • Autorizatie de practicare a meseriei si/sau pentru realizarea de activitati independente;
  • Declaratie de venituri inregistrata si avizata de Administratia Financiara;
  • Copie dupa declaratia de venit anticipat sau estimat pentru PFA pe anul in curs;
  • Copie dupa declaratia finala de venit totala pentru anul anterior;
  • Registrul de plati si registrul jurnalului de incasari;
  • Semnatura – specimenul de semnatura al persoanei responsabile pentru semnarea contractului de leasing, dovedita prin specimenul de semnatura in banca sau in fata oricarui notar public sau avocat;
  • Acordul consulatarii bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare.

Documente necesare pentru persoanele PJ (Persoane Juridice):

  • Cerere de finantare si fisa sintetica – semnate si in original;
  • Copie si originalul pentru cartea de identitate a reprezentatului legal al firmei si pentru cartea de identitate a persoanei imputernicite sa semneze contractul pentru leasing;
  • Ultimele doua bilanturi anuale disponibile si vizate de ANAF cu toate anexele si balantele sintetice aferente prevazute de lege;
  • Ultima balanta sintetica lunara disponibila pe anul in cursul cererii de finantare;
  • Certificat de la inregistrare de la Oficiul National al Registrului Comertului;
  • Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA;
  • Actul Constutiv la zi si Statutul si Contractul societatii;
  • Decizia consiliului de administrare;
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor in privinta deciziei imputernicirii persoanei desemnate sa semneze contract sau contractele de leasing;
  • Specimen de semnatura al persoanei sau persoanelor desemnate si imputernicite sa semneze decizia Consiliului Administrativ si Hotararea AGA si contractul de leasin
  • Ultima balanta sintetica lunara, diponibila pe anul in curs
  • Certificat de inregistrare la Registrul Comertului
  • Certificar de inregistrare in scopuri de TVA
  • Statutul si Contractul sau Actul Constitutiv la zi
  • Decizia consiliului de administrare/ Hotararea AGA cu privire la achizitia in sistem leasing a bunului / bunurilor si daca este cazul imputernicirea persoanei care semneaza contractul / contractele de leasing;
  • Specimen de semnatura a persoanei care semneaza contractul de leasing si a persoanei / persoanelor care au semnat decizia Consiliului Administrativ / Hotararea AGA – semnatura dovedita prin specimenul de semnatura legalizat in banca sau in fata oricarui notar public sau avocat.

Parteneri

logo

2015-04-01_ideea

image description

sigla1

Raiffeisen

17_brd bank

TiriacLeasing

TiriacLeasing

TiriacLeasing

Vezi toate masinile la oferta in sistem leasing

Descarca gratuit aplicatia pentru Android sau iOS
si afla primul cele mai noi oferte!